Tant???

Jaha och så har man blivit "tant" enligt sarah.. Alvin har fått en fin vas av "tant" malin hade sarah skrivit på bloggen.. fan e man vekligen så gammal nu fy vad hemskt :)
Men jag e självklart "tant" Malin åt den där lilla gull ungen heheh...
Igår när jag var hos dom så fick dom som sagt en vas av mig där jag hade graverat in Alvins namn och födelse datum :)
Jag tror att Sarah och Richard blev glada över den.. Tanken e sen att om dom får flera barn (som jag hoppas) så ska dom skriva deras namn på dom andra sidorna av vasen och sen när dom väl gifter sig så ska det stå deras namn och datum.. Jag kommer då ta tillbaka vasen och gravera in namn och datum på eventuella barn och deras datum när dom gifter sig :) Även om dom vill eller inte :) heheh Nae då skoja bara dom får bestämma om jag ska det lr inte:D . Men om dom vill det så sak jag göra det inte ni ok?? hehehe

Här e bilder på gullungen 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0