midsommar snart

Jaha så var det snart midsommar igen tiden går verkligen fort fattar inte var den tar vägen...
På midsommar har jag fått den stora äran att jobba jätte kul slutar kl 15 så lite hinner man göra sen på kvällen.
Vi ska ut till ett par kompisar och fira lite hade vi tänkt :D.
Vet inte varför man jag har ´liksom tappat sugen på att festa på midsommarafton jag skulle hellre vilja kolla på midsommarstången och bara sitta och kolla på alla barns glädje som finns i edras ögon när dom dansar och skrattar och ahr kul runt stången :D Är det ett tecken på att man börjar bli gammal??

Vasd händer hos er midsommar ???

Kommentarer
Postat av: Robban

Du kan få sitta o titta på min glädje i mina ögon när jag dansar runt allt jag ser på midsommar:)

2010-06-23 @ 15:40:22
Postat av: tessan

jo det är nog dags att ses nsart tycker jag. för det avr ju ett tag sedan hoåppas du får en bra midsommar vi sak ut till krokek o fira.

2010-06-24 @ 20:02:37
URL: http://prinsessanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0