helgen är över

Då var denna helg över igen ja tiden går riktigt fort...
Har bara jobbat i helgen känns det som :(
I lördags så jobbade jag förmiddag fick gå hem 2 timmar tidigare riktigt skönt kan jag lova :)
Sen när jag slutade så gick jag och mötte upp robban, johannes och jenny på stor å festivalen som var här i sörping. Var ett par bra band som spelade imellanåt. sen gick vi och käkade lite sen var det bara hem och byta om för vi skulle åka och fira stoffe, han skulle ha en byta roller fest så killarna skulle klä ut sig till tjejer och vi tjejer skulle klä ut oss till killar.. o självklart glömmde jag kameran så jag kunnde juh inte ta några kort :(....
sen i söndags så åkte jag ut till ladnet innan jag började jobba... så har min helg varit nu är det bara att ladda till nästa för då ska vi till falun och gå på rockstad falun ska bli riktigt kul faktiskt :)
Och i morron så kommer jögga och pom hem dom har varit i thailand sen i augusti tror jag det var dom åkte så det ska bli kul att träffa dom igen :D
Och sen senare på eftermiddagen så blir det firande av lilla Alvin som blir stora pojken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0