1-advent

I dag är det första advent, vi har int tänt något ljus här känns lite onödigt att ta fram det och tända det. I dag har vi varit i stan och handlat snö skyffel och en brandsläckare. Vi har även packat ner det mesta i lägenheten nu så det är inte mycket kvar som jag ska ta i veckan...
I morgon är den stora dagen då får vi våran nyckel och vi blir husägare..
Det ska bli rikitgt roligt att börja göra i ordning i huset med dom möblerna man har iallafall..
Men vi ska inte flytta alla saker förrän på lördag.
Sen så fyller juh jag år på torsdag jag har skutit på att inse det tror jag, har inte haft så många tankar på det. Jag blir juh bara 25 :D.
Vi ska fira mig lite senare i dec istället och bara koncentera oss på huset denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0