Nyckeln!!!!

I dag hämtatde vi nyckeln till huset så nu är alla pappaer och allt annat klart.. det känns jätte bra, Nu är det bara flytten kvar som blir på lördag.. i morgon ska jag till huset och fixa lite grejer lägga in lite ved, elda lite, och ta med lite grejer som jag måste fixa med.
Jag ska även skotta så att det blir en stor och bred gång, det behövs nu när vi ska börja bära.. hoppas bara att det inte blir mera snö nu, inte bara för att jag ska slippa skotta uatn jag tycker faktiskt att det räcker med snö nu faktskt,, så tåkit att åka i med bilen och så polgas det så jävla dåligt över allt....
Ska ta lite bilder i morgon på huset som jag kan lägga in här tänkte jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0