Packa

I dag ska jag ägna hela dagen åt att paka ner tavlor ocj lampor m.m.
Det börjar verkligen närma sig nu.
Bara 2 dagar kvar tills vi har nyckeln i våran hand, känns så långt borta men ändå så nära :D
Robban är i garaget och pillar med sin bil så jag får packa i fred på ett sätt är det skönt att hålla på själv men på ett sätt är det skönt om man är 2 med.
I kväll blir det utgåg till å-cafet ska väl fira lite att vi får nyckeln på måndag sen är det ett riktigt bra band som spelar också..
Ska börja packa nu!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 20:20:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0